وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

اسکن پاسخ نامه ی مبانی اقتصادسنجی گجاراتی

سعید رمضانی | شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ب.ظ

دریافت
عنوان: پاسخ‌نامه‌ی مبانی اقتصادسنجی گجاراتی
حجم: 6.53 مگابایت


با توجه به بحث های کلاسی و بحث های مطرح شده در این پست، از استاد پیگیر شدم و در نتیجه استاد پاسخ نامه ی مربوطه را ارایه کرده و گفتند که به صورت اسکن شده تحویل دهیم.

از دوستان و هم کلاسی ها کسی پیشنهاد و نظری برای نحوه اسکن کردن حدود 200 صفحه پشت و رو دارند؟ البته خودم چند گزینه را در نظر گرفته ام ولی نیازمند مقدار مناسبی زمان است (:

  • سعید رمضانی

نظرات  (۸)

تشکر از پیگیریتون...
پاسخ:
ایده‌ای، نظری برای اسکن کردن حدود ۲۰۰ صفحه پشت‌رو ندارید؟

به نظرتون اسکن 200 تا صفحه هزینش زیاد نمیشه!!!!

واسه خودتون میگیما...وگرنه ما که نسخه اسکن شده رو بعد به صورت کاملا مجانی دانلود کرده و...به راحتی استفاده میکنیم....

نظر من اینه که چند سری کپی بزنیم با گروه های 4-5 نفره....بعد با هم از جزوه ها استفاده میکنیم...و پولشم تقسیم میکنیم...

من به شخصه اینطوری راحت ترم...

.

.

تشکر از پیگیری...

پاسخ:
بله، بسیار زیاد می‌شه برای همین من دنبال راه مجانی هستم. یک اسکنر که بتونم مجانی استفاده بکنم هست ولی از این اسکنرهایی هست که به صورت تکی اسکن می‌کنند و من دنبال اسکنری هستم که مثل پرینترها یک سری رو بگیره و بعد اسکن کنه. همچنین دستگاهی تو بازار هست.
در مورد نسخه اسکن شده این مزیت هست که فرازمانی(!)یه. یعنی یک بار زحمتش رو می‌کشیم و تامدت‌ها (که این نسخه ترجمه شده در دانشگاه‌ها استفاده خواهد شد) از این نسخه اسکن شده هم استفاده خواهد شد و کلی صرفه‌جویی در کاغذ در طی سال‌ها! برای دانشگاه‌ها و ورودی‌های مختلف خواهیم داشت (:
اگر از دوستان یا شما، دسترسی به نهادی یا مرکزی داشتید که همچنین دستگاهی دارند، دریغ نکنید. استاد یک هفته مهلت دادند.

متاسفانه منم نهاد یا مرکزی تبریز سراغ ندارم....

و اینکه تا شما دنبال اسکنر هستید به خاطر مزیت فرا زمانیش و آیندگان...بی زحمت لطف کنید این جوابا رو سر کلاس اسلامی بدید به ما تا یه نسخه کپی بزنیم و تا کلاس عصر تحویلتون بدیم....

اها...از دوربینتونم میتونید استفاده کنید...کم خرج تره...مزیتشم اینه که مواد شیمیایی زیادی تو محیط پخش نمیشه...فقط یکم وقت لازمه...

با تشکر...

پاسخ:
استفاده از دوربین نتایج فرازمانیش رو محدود می‌کنه(:
صفحات کمی مشکل دارند و قدیمی هستند، اگر دقت کافی رو مبذول فرمایید(!) و به کپی‌کننده هم تاکید کنید، فردا سرکلاس اسلامی جزوات دست شماست.
اسکن کردن و مواد شیمیایی؟
میشه به استاد گفت با یکی از انتشاراتی های دانشگاه هماهنگ کنه برامون اسکن کنن،البته به صورت مجانی! در غیر این صورت شما اسکن کنین و هزینه اش رو بین ما تقسیم کنین.
پاسخ:
انتشاراتی؟اسکن؟ مگه انتشاراتی‌ها امکانات اسکن خاصی دارند؟ اگه  دستگاه خاصی نداشته باشند، به شخصه دسترسی به این اسکنرهای معمول دارم (:
ته،فک کنم امکانات خاص نداشته باشن :(
lممنون

مرسی

اقای رمضانی شماکه شاگرداول کلاسین میشه بگین ماکه شاگرد اخرکلاسیم ومیخوایم ادم شیم سنجی قسمت(پی نوشت) رو واسه امتحان میخونیم یا نه؟؟
پاسخ:
سلام
معذرت بابت دیرجواب دادن
من هنوز شروع به خوندن سنجی نکردم. ولی بعید می‌دونم از پیوست بیاد، البته به غیر یک قسمتی که مربوط به ماتریس‌ها بود و استاد خودش تو کلاس مطرح کرد.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی