وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

صندلی داغ - چه کسی؟

سعید رمضانی | چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

منبع تصویر از راسخون :http://www.rasekhoon.net/forum/thread/748765/page1/

از هم‌کلاسی‌های گرام برای صندلی داغ پیشنهاد داده‌اند. خب ما هم استقبال می‌کنیم.

فقط یادتان باشد که من (رمضانی) و آقای حمیدی قبلا روی صندلی داغ بوده‌اند. و خب اگر دوباره همان افراد بنیشنند روی صندلی که هیچ فرقی بابت بازدید وبلاگ و جنب‌وجوش در وبلاگ رخ نمی‌دهد. پس یک فرد دیگر باید قبول زحمت کند.

ولی چه کسی؟ شما چه کسی را پیشنهاد می‌کند؟

  • سعید رمضانی

صندلی داغ

نظرات  (۱۳)

خب اینک جای تاسف داره
بنظرم بهتره اول تنور وبلاگ داغ شه بعد صندلی داغ شه!!
چون در غیر این صورت سوال کننده ای نخواهد بود!!!!وک29+1 ک رو صندلی داغ میشینه باید مگس بپرونه
خدا بیامرزدت وبلاگ قبلی...بیامرزدت..هیچیم نداش مشارکت داشت...
سلام.بابا اینجا چ خبره؟صبوری جان چرا این همه غر میزنی؟؟؟؟نزن واست ضرر داره عزیز دلم
SABURI KAR KARE KHODETE
"دیگ"
غر نمیزنم):سلیمی جان...
چقدر خوب میشد هرترم ادمای کلاسمون عوض میشدن  اون وقت تنوع میشد باادمای جدید اشنا میشدیم خیلییییییییییییییی خوب میشد
درسته من همکلاسیتون نیستم ولی علی جوادی رو پیشنهاد میدم
  • رامین کریمی
  • سلام به همه دوستای گلم...ترم ها رو یکی بعد دیگری دارین پشت سر میذارین...بهتون تبریک میگم...البته عکساتون نشون میده نسبت به ترم یکتون شیطونتر شدیناااااااااااااا
    اگه ازمن بخوان یه نفرازکلاس شما انتخاب کنم که ازهرلحاظ شایسته وبهتر وخلاصه بهترینه جوادی روانتخاب میکنم حتی رمضانی شما هم درمقابل اون چیزی نیستی شاید توظاهرهمه شماروانتخاب کنن اینو تو فیس بوک قبلا گفته بودم

    خرافاتی شدی من ازهمه بهترم اصلا من ازخودم بهترندیدم اگه گفتی کی ام

     

    درمورد امتحان اسلامی هم توضیح بدین چجوریه تستی or تشریحیه حذفیات چی نداره

    یعنی چی صفحات اسلامی روکه بایدزیادبخونیم روبگین حسود نباشین چون من میخوام اونارو فقط بخونم وقبول شم نمیخام 20بگیرم که .این یه خواهشه رد نکنین من برای اسلامی وقت ندارم باگفتن این صفحات کمکم کنین پاس شم
    پاسخ:
    دست بچه‌ها هست می‌تونید بگیرید. اگر ایمیلتون رو هم درست بنویسید می‌شه به ایمیل هم فرستاد، چون هر دفعه یک ایمیل می‌نویسید(:

    جون من بیاین یه کاری کنین یه نفربیاد روصندلی داغ بشینه دلمون واشه اینم شدوبلاگ

    پاسخ:
    شما می‌آیین؟ من و آقای حمیدی قبلا نشستیم و اگر کسی می‌شینه باید یک نفر دیگه باشه!
    باشه اگه شمامنو شناختین اسمم روبگین بیام روصندلی بشینم یاخودت یه نفرو بگو مطمین باش اگه اسم من جزو یکی ازافرادی باشه که توانتخاب میکنی باکمال میل میام میشینم من ازحرفی که میزنم امکان نداره برگردم
    پاسخ:
    راستشو بخوایید به کسی که مدت طولانیی هست میاد و با انواع اسم‌ها کامنت میگذاره نمی‌شه زیاد اطمینان کرد. با توجه به آیپی‌تون شما از ماکس‌نت سرویس می‌گیرد و تبریزی هستید. با توجه به زمان‌هایی که کامنت می‌گذارید و ... از خوابگاه نباید باشه. فرد تبریزی هم تو کلاس کم داریم (:
    در ضمن در یکی از شبکه‌های اجتماعی صندلی داغ برقرار شده. می‌تونید اونجا بیایید و سوال‌هاتون رو بپرسید. حدود ۲۰ نفری در این گروه عضو هستند و باید دوستی داشته باشید که شما رو اضافه کنه.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی