وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

خداوند دوست دارد

سعید رمضانی | يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

 

خداوند دوست دارد از آزادی‌هایی که داده استفاده شود، همان‌طور که دوست دارد اوامرش انجام شود.

 

 وسائل الشیعه ج1 ص108: ان الله تعالی یحب ان یوخذ برخصه کما یحب ان یوخذ بعزائمه

  • سعید رمضانی

نظرات  (۲)

س اسلایدای کلان رو کی میزارین

سلام

اسلاید هارو وقتی آقایون خوندن و مطمئن شدن ک همه رو بلدن ، شب امتحان میذارن....

پاسخ:
من با آقایون کار ندارم، ولی من؟ واقعا که!
من دیروز عصر حضوری پیگیر ایمیل شدم که استاد کاغذ مربوط به ایمیل من رو نشون داد و گفت می‌خوام بفرستم. جهت اطلاع هم لپ‌تاپ من مشکل سخت‌افزاری پیدا کرد و این باعث شد که ارسال فایل مربوطه بمونه برای امروز.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی