وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

تاخیر در اعلام نمرات

سعید رمضانی | يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶ ب.ظ

از بازدیدکنندگان نظر داده بودند که پیگیر تاخیر در اعلام نمرات شویم.

راستش را بخواهید، این پیگیری کار بیهوده‌ای است.

اولا یک استاد نیست و چندین استاد است. دوما ما قاعدتا از طریق آموزرش پیگیر خواهیم شد که در مرحله‌ی بعد پیگیری آموزش از اساتید مختلف بعید به نظر می‌رسد.

ثالثا این حق ما نیست که پیگیر شویم، همچنین حقی برای ما در قانون در نظر گرفته نشده.

رابعا این پیگیری باعث نمی‌شود که در سرعت اعلام نمرات استاد تغییر خاصی صورت بگیرد. چون بالاخره استاد زمان‌بندیی را برای این کار در نظر گرفته و اساتیدی که نمرات را تاکنون اعلام نکرده‌اند از آن‌هایی نیستند که نظر دانشجو باعث تغییر سرعت اعلام نمراتشان بشود(:

یک نکته: نمرات تنظیم خانواده مجازی ۲ ترم قبل را بعد از انتخاب واحد و سر کلاس‌ها حاضر شدن، اعلام کردند. مثلا من به شخصه به کلاس‌ها می‌آمدم و از نظر معدل نیم‌سال نفر اول بودم، نمره تنظیم خانواده را اعلام کردند، من شدم نفر دوم(:

(در ضمن میانگین کلی نمرات تنظیم هم بسیار بد بود. اغلب دور و بر ۱۴)

  • سعید رمضانی

نظرات  (۱۲)

یه سوال فکرمنومشغول کرده شما زرنگای کلاس نفر1.2.3به چه دردتون میخوره بابا بیاین کنارما درس نخونا یعنی شمابه مقام ومنصب میرسین ما میمونیم ته جاده
پاسخ:
به شخصه که درس نخونم(:
نمره گرفتن روش داره. روش‌ قبل امتحان و روش در امتحان. قبل امتحان وقتی کلاس هستید حواستون به کلاس باشه و تو کلاس یاد بگیرید. برا امتحان هم یه بار کلی بخونید و بعد اونایی که فکر می‌کنید میاد رو بخونید. 
این روش جواب می‌ده اکثرا، ولی یهو می‌بینید جواب نداد و مثل من تو بیمه ۱۲ گرفتید(: :دی
تو امتحان هم با توجه به استاد باید ورقه رو بنویسید. مثلا اگه استادتون بهبودی‌ه ورقه رو پر کنید و اول سوالی رو که بیشتر بلدید بنویسید و ...
کلا خر خونی به نظر من زیاد جواب نمی‌ده.
صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی  خدمت همه هم کلاسیای عزیز مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک(:
(:       (:          (:
(:       (:
(:
پاسخ:
مبارک...مبارک....مبارک
انشاالله صدسال زنده باشه
(:
همه باهم بگیم هورااااااااااااااااا
پاسخ:
هورااااااااا

سلام 

 

ی سوال ، البته جواب دادنش اختیاریه، میتونید جواب ندید!!!

 

کلان چند شدید؟ استاد بهتون بیست داد؟؟؟؟

پاسخ:
فعلا که همه نمره‌ها رو ندادند. تا این لحظه:
کلان ۲۰ - ایران ۲۰ - بیمه ۱۲ - مالی ۱۶ - اندیشه ۱ ۱۶.۵ - تولید هم انگار ۱۵.۵ (دقیق خبر ندارم)
ن ک با سرعت نور بعنوان نفر1 ورقه رو تحویل دادین!
من گفتم الان مالی 20 میشین(:
پاسخ:
کمی هم صبر کردم بعد ورقه رو دادم(:
من تو روی سوال مربوط مبلغ فروش و حاشیه فروش اشتباه کردم  و این باعث شد اون سوال کلا غلط بشه و این نمره رو بگیرم. وگرنه من تو همه امتحانات ۲۰ می گیرم، این اساتید هستند  که کم نمره می‌دن :دی
ازقدیم گفتن عجله کار شیطونه!(:
در ضمن!
بالاخره خط خوش و اینام تاثیر در نمره گیری دارن خب(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
همه چی ک نوشتن نیست!صرفا!
پاسخ:
بلی. این‌ها  رازهایی هست که کمتر کسی داند.

افرین براین اراده.تبریک به خاطرنمره های عالی شاگردممتازکلاس
b xodetun nagirin(: manzuram chize dg bud(:
.
.
.
.
.
پس شاگرداول شدین دیگه.معدل کل تون چنده؟پسرای کلاس ما زرنگن ولی مادخترانمره هامون کمه مثلا خود من مشروط میشم معدلم مرز 12هست اگه اون نمره های داده نشدم کم شن دیگه فاتحم خونده شده عیب نداره یه روزشماشیرینی میارین فرداش منم خرما میارم
پاسخ:
خرما؟ 
فردای شیرینی من منتظرم.
در ضمن معدل رو که هنوز نمی‌شه گفت. همه نمرات رو ندادند.
استاد بهبودی نمره کار منو کم داده 16شدم مال شمارو هم کم داده چن شدین
پاسخ:
من:۲۰
یکی از پسرای دیگه:۱۸.۵
توهم چسبیدی به 20میخای چیکاریه بارم مث من 10بگیرخیلی خوبه والا
پاسخ:
در داخل پست‌های مربوط به استاد بهبودی روش‌های ۲۰ گرفتن رو گفتم. اگه قبلا تو وبلاگ فعال بودید، می تونستید ۲۰ بگیرید(:
چقد تو این وبلاگ کنجکاوی دوستان ب طرز "عجیبی"گل کرده...
انگار اقا وکیله نمیخوانن نمره های زبون بسته ما رو ک در حد شگفتی هم"درخشان"خواهند بود):اعلام کنن.................
پاسخ:
بله این دوستان کنجکاور به طرز عجیبی IP های شبیه به هم دارند (:

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی