وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

عکس‌هایی ۴ - مقایسه شب یلدای پسران و دختران

سعید رمضانی | يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ

خانم صبوری لطف کردند تعدادی عکس فرستاند که طی روزهای آینده به تدریچ منتشر خواهد شد. فعلا برویم سراغ عکس‌های شب یلدا.

خانم صبوری برای توضیح عکس نوشته‌اندکه : «شب یلدای 90خوابگاه فدک..همراه انار..پشمک..دلتون بسوزه...عمرا اگ چنین سفره ای داشتین». برای مقایسه و این‌ که هیچ شائبه‌ای وجود نداشته باشه، اول عکس‌های شب یلدای خوابگاه دختران:

شب یلدای خوابگاه دختران

ٓشب یلدای خوابگاه دخترانٰ

شب یلدای خوابگاه دختران

شب یلدای خوابگاه دختران

و اما نقد شب یلدای خوابگاه دختران:

اولا که سفره دختران پر است از پفک و چیپسی که خانمان برانداز است و سالانه میلیاردها نفر در جهان را به کام مرگ می چشاند و همه‌مان می‌دانیم که از نفت درست شده و وقتی بسوزد بوی نفت می‌دهد. از بس که هنوز نعمت وجود پول شوهر را کسب فیض نکرده‌اند، در سفره‌شان خبری از آجیل (به معنای عرفی‌اش) نیست.

وقتی بیشتر توجه می‌کنیم، مکتب ایرانی‌ایسم در این سفره مشهود است. کافی است کتاب‌های سفره ما را با سفره این از خود بی‌خبران پفک خور که آخرش باید با شوهر ازدواج کنند و شوهر می‌شود آقای آن‌ها، مقایسه کنید.

دانه‌های انار روی پشمک؟ چه کاربردی دارد؟ معلوم است که آشنایی با اصول طراحی باید یکی از ویژگی‌های ایده‌آل یک شوهر خوب برای این جماعت باشد، این‌ها نه از معماری باهاماس چیزی شنیده‌اند نه از اصول طراحی مینی‌مالیسم و اصول طراحی اپل و مرحوم جایز و آیفون.

از ۵ عدد پرتقال که به صورت فراماسونری چیده شده و شورش اینان علیه ارزش‌های انقلاب را آشکار می‌:کند که بگزریم، وجود کفش‌دوزک روی هندوانه را نمی‌توان تحمل کرد. چرا؟ کفش‌دوزکی که میزبان باغات و مراتع این غاصبان دنیای نو و نظم نوین جهانی است و سالانه به طور غیرمستقیم باعث کشتار میلیون‌هاحشره‌ی بی‌گناه و معصوم جهان سومی می‌شود، چرا و چگونه به خوابگاه راه یافته؟ مسئول این نابه‌سامانی کیست؟

از همه این‌ها بگزریم، این شب یلداست یا صبحانه قبل کلاس ساعت ۸ روز شنبه؟ یک تکه نایلون به عنوان مرتع سنت دیرینه‌ی یلدا؟ پس کرسی و سنت ایرانی چه می‌شود؟ وای بر این انگلیس‌زدگان طرفدار نایلون. وای!

و در نهایت، یلدای پسران:

با حضور علی‌کریمی، سعید معروف، نیکلا تسلا و کریسیتن. با اصول طراحی مدرن و مینی‌مالسیم و ساده‌گرایی و حذف زوائد. با تنقلاتی متضمن سلامتی و یک فنجان نخود برای تفریج و هیجان هنگام خواب. نمایش تقابل سنت و مدیرنیته در قالب سنت با اجرای تحسین برانگیز تقابل دو یرقان (پتوی مخصوص خواب) آبی و قرمز سنتی.

مجال اشاره نیست، ولی با وجود از کرسی بی‌خبران باید تاکید کرد که کرسی، این نماد بلوغ فکری و تدبیرمداری و دولت امید، توسط متخصصان این مرز خوابگاه و بوم تماما با تکنولوژی بومی با هدایت‌های گران‌قدر رهبری در این خوابگاه مجال اجرا یافت.

شب یلدای خوابگاه پسران

شب یلدای خوابگاه پسران

* در توضیجات چندجا اشاره به «شوهر» و «پفک‌خوران» کردم. نه برای توهین، بلکه برای تحریک دختران که در جواب یک چند خطی بنویسند و فضا جالب‌تر شود. منظور از « آقا» هم معنی معمولی‌اش به معنای فرد مذکر بود هم طعنه به این لفظ «آقامون با اجازه بدن» و ... که بعضی وقت‌ها توسط بعضی زنان شوهردار استفاده می‌شود. (و صدالبته همه می‌دانیم که خدعه‌آی بیش نیست و تمام اجازه‌ها و دستوران از طرف خانم خانه است و آقای خانه فقط باید در مورد مسائل مهمی مثل شورش‌های مصر و موضوع سوریه باید نظر بدهد) 

** چون اطلاع نداشتم که دوستان مایلند عکشان دیده شود یا نه، چهره‌ها را ویرایش کردم. جهت اطلاع من شب یلدا در خوابگاه نبودم (: و چهره‌ها مرتبط با علایق هر فرد است.

  • سعید رمضانی

دختران وی اس پسران

شب یلدا

نظرات  (۳)

  • عاطــــــــــــــــفه
  • اول اینک اینجا خوابگاهه ن خونه ک شما گویا اشتباه گرفتین.درثانی ما مثه بعضیا نیستیم ک جیب پدرمونو با این اوضاع از تهی سرشار کنیم تا اجیل بخریمو الکی باهاش پز بدیم.لطفا اقتصادی فک کنین.اقتصاد تنها در کلان 20 گرفتن الکی ک نیس
    اگ دقت میکردین ما برگ زردالو گذاشتیم ک حاصل پنجه های زلای دختراس.ومقویتر از اجیلهاای شماس.ما داریم کارافرینی تبلیغ میکنیم..شاید خیلیات نفهمن خب طبیعیه...نماد فراماسونری شما:اب و قرمز کنارهم+نماد مثلث..هه هه..
    شعار الکی ندین پس..
    قران ی حرمتی داره ..ی ادابی داره...متوجه ک هستین...با اداب خاصی کنارش میشینن..اینم ی نماد وهابیته ک تبلیغ میشه...
    اون ملخه ک اصولا ب مزارع اسیب میزنه ن کفشدوزک
    .اصولا سفره حرمت وقداست خاصی داره تا یورقاتنهای پر از لک لوک شما ک خدا میدونه چن قرنه شسته نشدن چ.ن اصولا پسرا باسلیقه تشریف دارن و سفره نمیبینن بیچاره ها ک در این خوابگاه...سفرشون یا روزنامس یا یورقنی ک ملاحطه میفرمایین...
    اپ تاپم کنار سفره کار جالبی نیس..ماچن تا لپ تاپ اتقمون بود اما ادمای خودنمایی نیستیم..چن چیز طبیعی هستش..
    دانه کردن انارم کار بهداشتی نیستش اصولا....بجای این همه اجیل ی هندونه میداشتین تا لااقل بشه فهمید یلداس...
    ی تاریخیم میزدین بد نبود...اینجا معلوم نیس کجاس..و چ عهدیه اصن...
    دخترا ب تاریخ اهمیت میدن اما اینجا دم از خیلی چیزا زدین ک در واقعیت محلی از اعراب در دنیای بعضیها نداره..شعاره بیخود...
    سفره ما خیلیم زیباس وجهت خودنمایی نبود.بخاطر دل خودمونه ودل چسب خودمونم هس.
    سفره ما بااون امکانات خیلیم 20عهههههه(:

    دوستان ببخشایند
    یکم غلط املاییش زیاده.
    اون برگه زردالو هست-اون یکی پنجه های طلا-اون یکیم لپ تاپ واتاق.
    چن تند تند و باسرعت نور بمعنای واقعیش نوشتم.
    درضمن شکل سفره بعضیا بشکل پرگار گونیای فراماسونریم هستش.

    یعنی این پسرا حتی یه دونه نایلون ناقابل 200 تومنی هم نداشتن که به جای سفره استفاده کنن ثانیا پسرا که عقل درست وحسابی ندارن اگه پفک وچیپس هم بخورن که کلا خنگ میشن وازدنیا پرت.....بعدش جمعیت جهان 6میلیارده چطور هرسال (میلیاردها)نفرمیمیرن.ازسفره  پسراکه بگذریم اصلابیچاره هاکه چیزدرست وحسابی هم واسه تناول کردن ندارن چندتا ظرفای جور واجور که ادم به یاد دوران قحطی درافریقا میفته وناراحت میشه  

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی