وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

عکس‌هایی - ۳

سعید رمضانی | شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ

دلتان بسوزد. ترم ۱ و ۲، سوییت اینجانب در خوابگاه شهرک امام دانشگاه تبریز، همچنین ویویی داشت:

پنجره زیبای خوابگاه

و همچنین درخت‌هایی در داخل خوابگاه:

درخت‌های خوابگاه شهرک امام

و همچنین دانشجویان گرسنه‌ای که به یخچال پراز نان و آب (: با نگاهی پرسش‌گر نگاه می‌کنند:

دانشجویان گرسنه

  • سعید رمضانی

نظرات  (۵)

تو خوابگاه شهدا از این درختای سرب فلک کشیده نیستش...
اغلب درختای جوونین..
البته مام  عکسی چند از حیاط زیبای خوابگاهمون
وسوژه های خوابگاهی داریم(:
پاسخ:
هم شما وبلاگ دارید، هم کلاس.
پس می‌تونید توضیح بدید این عکس‌ها چرا تا حالا مغفول موندند؟چه جوابی به طرفداران این عرصه دارید؟ (:
البته همه بچه ها ازین عکسها دارن....عکسا بیشتر از طبیعت خوابگاهه وچن تا عکس جالب..
موضوع وب من غیرمرتبط باعکسهاست.فعلا...
وبلاگ کلاسم ک شبکه اجتماعی نیستD:
بنا بگفته ها...
پاسخ:
وبلاگ کلاس شبکه اجتماعی نیست، ولی وبلاگ کلاسه، وبلاگ دانشجوییه . برا من به شخصه جالبه محیط و خوابگاه دخترا رو ببینم (: 
انصافا یخچال اتاق ما توش بهشته :) ما اتاق باکلاسی داریم البته نظر خانوم صبوری بود این باکلاسیمون
حالا این عکسایی که داریمو چطور بذاریم تو وبلاگ؟
پاسخ:
به آدرس زیر تو جیمیل ایمیل بفرستید یا یک جایی آپلود کنید و لینکش رو اینجا وارد کنید:
mahdyramazany 
@
gmail.com
بسی منتظر عکس‌ها هستم. به شخصه برام بسیار جالبه.
  • مهدی نجفی
  • از72 تا76 شهرک امام بودم.
    دودوره مسابقات فوتبال گل کوچک راباحضور36 و43 تیم برگزارکردم.
    دوسال عضوشورای خوابگاه بودم.
    باوجودامکانات محدوداون سالها(5نفردرهراتاق و20 نفردرهرواحد)ولی خاطرات خوبی برام مونده.

    سلام

    من ورودی سال 1376 دانشگاه تبریز بودم و دوسال در خوابگاه شهرک امام زندگی کردم

    زمان ما موبایل و دوربین دیجیتال نبود.  عکس زیادی از آن زمان ندارم سیستم عامل کامپیوترها ویندوز 95 بود که بعدها شد ویندوز 98.هیچکس کامپیوتر شخصی نداشت. ترم سوم و چهارم اتاق ما طبقه دوم بود . منظره اش مثل اتاق شما آن سال بهترین دوران دانشجویی من بود.

    راه یافتن ایران به جام جهانی 98 فرانسه را در تلویزیون نماز خانه خوابگاه شهرک امام تماشا کردیم و جشن گرفتیم

    هر روز صبح در صف اتوبوسهای بنز قراضه شرکت وحدت هاماش می ایستادیم تا به دانشگاه بریم

     

    پاسخ:
    چه جالب. بسیار برای من جالبه شنیدن خاطراتی در مورد جایی که هستم. احیانا شما رضا رنج‌پور نمی‌شناختید؟

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی