وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

وبلاگ اقتصاد بازرگانی دانشگاه تبریز - ورودی ۹۰

وبلاگ دانشجویان اقتصاد دانشگاه تبریز - وبلاگی جهت اطلاع‌رسانی و گفت و گو

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۸:۴۶ - پریسا نامجو
    عالی
طبقه بندی موضوعی

وبلاگ هم‌کلاسی‌ها

سعید رمضانی | شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ب.ظ

قسمتی از وبلاگ روزبه سعادتی

نوشتن راز به اسارت درآوردن تفکر است.

نمی‌دانم چرا بعضی آشنایان، بعضی هم‌کلاسی‌ها، بعضی‌ها که هستند، نمی‌نویسند. با نوشتن می‌شود به ذهن، به تفکرات و به اندیشه‌ها نظم و نشانه داد. می‌شود کاری کرد که بمانند و بعد‌ها به درد بخورند. می‌شود ذهن و تفکر بهتری داشت، می‌شود بعدها نوشته‌های شخصی را خواند و خندید.

نمی‌دانم که چرا نمی‌نویسند. لازم نیست که همه‌تان مثل من خوش‌قلم باشید و فیلسوف و خوش‌تیپ. حتی اگر روی یک کاغذ هم بنوسید و بعد آن کاغذ را آتش بزنید، باز نوشته‌اید و باز ذهن آزادتری خواهید داشت.

حال اگر قسمتی از این نوشته‌هایتان، قسمتی از تفکراتتان در اینترنت قابل دسترسی باشد، چه بهتر. این گونه شناخت از همدیگر بیشتر می‌شود، این گونه ارتباطات زمانی که از هم جدا شده‌ایم پایدار می‌ماند. زمان‌هایی مثل تابستان و یا ترم آخر به بعد. هرچه باشد ما گروهی بودیم آشنا به هم. گروهی که با هم اولین روز‌های دانشگاه را تجربه کرد، گروهی که باهم وارد متن جامعه شد.

می‌گویند که دوران دانشجویی آخرین دورانی است که انسان دوستانی واقعی پیدا می‌کند. دورانی که پول دلیل ارتباطات نشده، دورانی که هم دانشجو (بی‌پول) هستند(: .

بیایید همدیگر را گم نکنیم.

پیشنهاد می‌کنم در این پست وبلاگ‌های خودتان/سایر همکلاسی‌ها را معرفی کنید. وبلاگ من (سعید رمضانی) و آقای روزبه سعادتی در قسمت پیوند‌ها لینک شده است.

  • سعید رمضانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی